account.shopweb.seeshop

środa, 25 czerwca 2014

italiano

         
Feel free to visit my today's styling. I think you'll like it.
White and blue checkered shirt with gray pants form a delicate combination. In the styling I chose these particular colors, as brilliantly fit together. Pay attention to the shoes. Colors, aesthetics, accomplishment are the advantages of Italian brands of shoes. Glasses are in addition to styling. Blue, make it ideally suited to today's outfit. Please share with me your opinion in the comments, thank you.
______________________________________________________________________________________
 
Zapraszam do obejrzenia mojej dzisiejszej stylizacji. Myślę, że Wam się spodoba. Biało niebieska koszula  w kratę wraz z szarymi spodniami tworzą delikatne połączenie. W tej stylizacji wybrałem, akurat te kolory, ponieważ genialnie do siebie pasują. Zwróćcie uwagę na buty. Kolorystyka,  estetyka, wykonanie to właśnie zalety włoskich marek butów. Okulary są dodatkiem do stylizacji. Niebieskie, sprawiają, że idealnie pasują do dzisiejszego outfitu. Proszę podziel się ze mną swoją opinią, pozostaw ją w komentarzu, dziękuję. 



 


 







RESERVED


8 komentarzy:

  1. Genialne zestawienie kolorów- cała stylizacja zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko idealnie dopasowane, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula bardzo ładna i okulary.
    Piosenka też fajna rytmiczna
    i dziekuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie nonszalancko-sportowe zestawy :) Wielu chłopaków powinno brać z Ciebie przykład. 4 zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to miło, że chłopcy też chcą zakładać blogi i pokazać, że mogą dobrze wyglądać:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś kolejnym blogerem na mojej liście, którego bloge będę odwiedzał regularnie! Dlaczego? Dlatego, że Twoje stylizacje bardzo odpowiadają mojej stylistyce ;) połączenie kolorów - genialne :)

    Zapraszam również do siebie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula i genialne zestawienie! :))

    Zapraszam do mnie:
    http://caramellly-land.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń