account.shopweb.seeshop

wtorek, 22 lipca 2014

hot top ADIDAS

hot top ADIDAS

Przepraszam, że od miesiąca nie pojawiały się żadne posty, postaram się wrzucać je częściej.
Dziś wydanie bardziej na sportowo. Chciałem wspomnieć tu o marce ADIDAS, którą zapewne każdy zna. Tworzą naprawdę bardzo świetne rzeczy. W mojej stylizacji jest to koszulka, w wydaniu sportowym. Adidas tworzy ubrania i buty dedykowane dla sportu, choć można teraz spotkać kolekcję Jeremy'ego Scott'a, mniej lub bardziej związaną ze sportem. Na stronach internetowych sklepów Zara, Croop, Nike reprezentacja ubrań to tylko model przedstawiony na zdjęciu, na stronie projektanta modele się poruszają, i w ciekawy sposób pokazują nam outfit. Możecie to tutaj zobaczyć. Dla uzupełnienia barw, jeansowe krótkie spodenki. Do stylizacji wybrałem białe trampki Kennel&Schmenger; dobrze komponują się z pozostałością. Dodatkiem jest czarna czapka z house. Jest to lekki outfit, bardzo dobry na letnią pogodę.  Podziel się swoją opinią w komentarzu, dziękuję.












pics: milka
hat: HOUSE|shirt: ADIDAS|pants: Nature fashion jeans|shoes: Kennel&Schmenger|
JEREMY SCOTT




10 komentarzy:

  1. zestaw idealny na lato; pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. olivejasinska.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwierzysz, że nie posiadam żadnego ubrania marki Adidas :)
    a poza tym świetne trampki!

    dzięki za odwiedziny
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne trampki, białe najlepsze .;) i czapka również fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. mocno amerykańska stylizacja :P właśnie doszło do mnie, że nie mam w szafie nic adidasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic odkrywczego ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega look, top jest genialny, ja bym go z białym ubrał nowocześnie!!!
    Pozdrawiam Cię, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń